Chci prodat

Víme, že přáním našich klientů je prodat nemovitost rychle, za nejlepší cenu a bez zbytečných starostí. Uděláme vše proto, abychom vám vaše přání vyplnili.

Jak pracujeme? 

Rychle a spolehlivě. Prodej nemovitosti ve 12 krocích:

  1. Nejprve se s vámi rádi setkáme osobně, abychom vás poznali a dozvěděli se více o vašich přáních a potřebách a domluvili se na schůzce ve vaší nemovitosti.

  2. Na místě makléř zhodnotí stav nemovitosti a tržní cenu. Upozorní vás také na všechna možná úskalí, která mohou nastat při prodeji a nabídne řešení.

  3. Pokud se rozhodnete svěřit nám prodej vaší nemovitosti, podepíšeme smlouvu o výhradní spolupráci. Díky ní vás můžeme při prodeji plně zastupovat a ušetřit vám starosti i čas.
  4. Prověříme právní stav vaší nemovitosti, abychom se vyvarovali možným nepříjemnostem při převodu na nového majitele. Případné nesrovnalosti vám pomůžeme vyřešit tak, aby hladkému průběhu prodeje nic nebránilo.

  5. Pořídíme kvalitní fotografie či videoprohlídku a postaráme o inzerci na předních realitních serverech i na našich stránkách. Nemovitost také aktivně nabídneme potenciálním klientům z naší databáze poptávajících. Po dohodě můžeme zajistit home staging - přípravu nemovitosti k prodeji od úklidu až po interiérové úpravy, které nemovitost zatraktivní a přesvědčí zaplatit kupce maximální cenu, kterou požadujete.

  6. Zajistíme dny otevřených dveří a prezentaci nemovitosti všem zájemcům, kterým předáme veškeré informace o nemovitosti i jejím stavu. Průběžně vás budeme informovat o novém dění a průběhu průběhu prodeje.

  7. Jakmile pro vaši nemovitost najdeme kupce, sejdeme se s ním v naší kanceláři a vyřídíme složení rezervačního poplatku. Tím se kupující zavazuje ke koupi nemovitosti. Součástí našich služeb je také finanční poradenství a pomoc se zprostředkováním hypotéky či úvěru.

  8. V neposlední řadě naše právní oddělení vyhotoví všechny dokumenty a smlouvy - kupní smlouvu,  smlouvu o smlouvě budoucí, smlouvo o převodu členských práv a povinností u družstevních bytů. Klademe důraz na to, abyste byli z právního hlediska maximálně chráněni. Ve smlouvách je vždy jasně definován způsob a termín úhrady kupní ceny, předání nemovitosti i zápis do katastru nemovitostí. Vaše finance budou po celou dobu v bezpečí. O advokátní úschovu se postará partnerská advokátní kancelář. Při podpisu smluvních dokumentů budete mít po boku svého osobního realitního makléře, který se od počátku stará o prodej vaší nemovitosti.

  9. Postaráme se o doručení podepsaných dokumentů na katastr nemovitostí a do banky poskytující hypotéku na nemovitost. Notářský poplatek za ověření podpisů a poplatek za návrh na vklad do katastru nemovitostí za vás uhradíme my.

  10. Po podpisu všech smluv a zápisu nemovitosti do katastru vám peníze z prodeje nemovitosti přijdou na váš účet. Vždy se držíme termínu a ceny ve smlouvě, nemusíte se bát žádných skrytých poplatků.

  11. Zajistíme předání nemovitosti novému majiteli i zpracování předávacího protokolu s aktuálním stavem měřidel elektřiny, vody či plynu. Pohlídáme také přepis u dodavatelů médií na nového majitele.

  12. Abyste neměli jak vy, tak kupující ani po prodeji nemovitosti žádné další starosti, postaráme se o vypracování daňového přiznání k dani z nabytí nemovitých věcí, kterou hradí kupující.

Chcete také prodat vaši nemovitost bez starostí a za nejlepších podmínek? Kontaktujte nás a dohodněte si s námi schůzku. O vše ostatní se postaráme my.

Informace o nabízené nemovitosti:

Kontaktní informace: