Rychle a spolehlivě. Prodej nemovitosti ve 12 krocích:
-
Nejprve se s vámi rádi setkáme osobně, abychom vás poznali a dozvěděli se více o vašich přáních a potřebách a domluvili se na schůzce ve vaší nemovitosti.
-
Na místě makléř zhodnotí stav nemovitosti a tržní cenu. Upozorní vás také na všechna možná úskalí, která mohou nastat při prodeji a nabídne řešení.
- Pokud se rozhodnete svěřit nám prodej vaší nemovitosti, podepíšeme smlouvu o výhradní spolupráci. Díky ní vás můžeme při prodeji plně zastupovat a ušetřit vám starosti i čas.
-
Prověříme právní stav vaší nemovitosti, abychom se vyvarovali možným nepříjemnostem při převodu na nového majitele. Případné nesrovnalosti vám pomůžeme vyřešit tak, aby hladkému průběhu prodeje nic nebránilo.
-
Pořídíme kvalitní fotografie či videoprohlídku a postaráme o inzerci na předních realitních serverech i na našich stránkách. Nemovitost také aktivně nabídneme potenciálním klientům z naší databáze poptávajících. Po dohodě můžeme zajistit home staging - přípravu nemovitosti k prodeji od úklidu až po interiérové úpravy, které nemovitost zatraktivní a přesvědčí zaplatit kupce maximální cenu, kterou požadujete.
-
Zajistíme dny otevřených dveří a prezentaci nemovitosti všem zájemcům, kterým předáme veškeré informace o nemovitosti i jejím stavu. Průběžně vás budeme informovat o novém dění a průběhu průběhu prodeje.
-
Jakmile pro vaši nemovitost najdeme kupce, sejdeme se s ním v naší kanceláři a vyřídíme složení rezervačního poplatku. Tím se kupující zavazuje ke koupi nemovitosti. Součástí našich služeb je také finanční poradenství a pomoc se zprostředkováním hypotéky či úvěru.
-
V neposlední řadě naše právní oddělení vyhotoví všechny dokumenty a smlouvy - kupní smlouvu, smlouvu o smlouvě budoucí, smlouvo o převodu členských práv a povinností u družstevních bytů. Klademe důraz na to, abyste byli z právního hlediska maximálně chráněni. Ve smlouvách je vždy jasně definován způsob a termín úhrady kupní ceny, předání nemovitosti i zápis do katastru nemovitostí. Vaše finance budou po celou dobu v bezpečí. O advokátní úschovu se postará partnerská advokátní kancelář. Při podpisu smluvních dokumentů budete mít po boku svého osobního realitního makléře, který se od počátku stará o prodej vaší nemovitosti.
-
Postaráme se o doručení podepsaných dokumentů na katastr nemovitostí a do banky poskytující hypotéku na nemovitost. Notářský poplatek za ověření podpisů a poplatek za návrh na vklad do katastru nemovitostí za vás uhradíme my.
-
Po podpisu všech smluv a zápisu nemovitosti do katastru vám peníze z prodeje nemovitosti přijdou na váš účet. Vždy se držíme termínu a ceny ve smlouvě, nemusíte se bát žádných skrytých poplatků.
-
Zajistíme předání nemovitosti novému majiteli i zpracování předávacího protokolu s aktuálním stavem měřidel elektřiny, vody či plynu. Pohlídáme také přepis u dodavatelů médií na nového majitele.
-
Abyste neměli jak vy, tak kupující ani po prodeji nemovitosti žádné další starosti, postaráme se o vypracování daňového přiznání k dani z nabytí nemovitých věcí, kterou hradí kupující.
Chcete také prodat vaši nemovitost bez starostí a za nejlepších podmínek? Kontaktujte nás a dohodněte si s námi schůzku. O vše ostatní se postaráme my.